Praat mee over station Dordrecht en toekomstige station Dordrecht Leerpark

Hoe wilt u dat station Dordrecht er in 2030 uitziet? Wat vindt u daarbij belangrijk? Er komt ook een nieuw station Dordrecht Leerpark in 2035. Waar wilt u dat dit station aan voldoet? Waar moeten we rekening mee houden?

De gemeente Dordrecht en ProRail organiseren samen een meedenksessie over station Dordrecht, het toekomstige station Dordrecht Leerpark en de frequentie van treinen voor deze stations. U bent van harte welkom op donderdag 8 februari van 19.15 uur tot 21.30 uur. De bijeenkomst vindt plaats in het Nationaal Onderwijsmuseum, Burgemeester de Raadtsingel 97 in Dordrecht.

• 19.15 uur ontvangst/inloop
  • 19.30 uur start plenaire presentatie, waarna we in gesprek gaan over uw vragen, ideeën en aandachtspunten
  • 21.30 uur afsluiting

Aanmelden

Praat u graag mee over het vernieuwen van station Dordrecht, een toekomstig station Dordrecht Leerpark en over de frequentie van treinen? Meld u dan uiterlijk zondag 4 februari aan voor de bijeenkomst via stadsasdordt@dordrecht.nl.

Stadsas Dordt

In Dordrecht willen we  binnen de stadsontwikkeling Stadsas Dordt 10.000 woningen en 2500 banen realiseren. Het programma Stadsas Dordt bestaat uit 3 gebiedsontwikkelingen, waar de twee stations en het spoor deel van uitmaken. Deze gebiedsontwikkelingen zijn Maasterras, Stationsomgeving en Leerpark. Wilt u meer weten over Stadsas Dordt? Kijk dan op www.stadsasdordt.nl.