Anne-Marie Coster-Van den Broek

Mijn naam is Anne-Marie Coster-Van den Broek, moeder van 4 huwbare kinderen.

Jullie bezoeken momenteel de website van de gemeente Dordrecht om een trouwambtenaar uit te kiezen voor 1 van de belangrijkste dagen in jullie leven. Wat kunnen jullie van mij verwachten?

Om een goed beeld van jullie en jullie wensen te krijgen, kom ik ongeveer 2 weken van te voren graag bij jullie thuis op bezoek. Ieder mens, ieder leven is uniek, en tijdens ons gesprek kom ik wat te weten over jullie kennismaking, hoe alles verlopen is tussen jullie, zodat ik op die manier een zeer persoonlijke toespraak kan maken.

Mijn uitdaging is een ceremonie te houden waarin een mix van serieuze, humoristische, levendige, maar vooral persoonlijke momenten horen. Ieder mens heeft zo zijn eigen verhaal, ook in de liefde, en als trouwambtenaar ben ik benieuwd naar jullie verhaal. Kortom, maatwerk; te leveren op 1 van de belangrijkste momenten in jullie leven.

Ik voel me een bevoorrecht mens omdat ik zowel in de voorbereiding als tijdens het sluiten van een huwelijk/registratie partnerschap heel even deelgenoot mag zijn van de liefde tussen 2 mensen. Het is ook een eer om namens de gemeente Dordrecht een bijdrage aan jullie trouwdag/geregistreerd partnerschap te mogen leveren.

Ik zie met vreugde jullie huwelijk/registratie partnerschap tegemoet!