Informatiemarkt over de Spuiboulevard op 30 september

In het Stadskantoor is op zaterdag 30 september een informatiemarkt over de plannen voor de Spuiboulevard? Wie hier meer over wil weten, is welkom van 13.00 tot 17.00 uur.

Aan de Spuiboulevard gebeurt van alles. De bouw van het Dordthuis is in volle gang. Waar ooit het ANWB-pand stond, komen nieuwe huizen. Rond de boulevard komt een stadswijk met zo'n 500 woningen. Over een aantal jaar kunt u hier heerlijk wandelen langs de groene waterkant. Fietsers, wandelaars en de bus krijgen de ruimte. De Spuiboulevard wordt een groene poort naar onze binnenstad.

Wilt u hier meer over weten? Kom dan zaterdag 30 september tussen 13.00 en 17.00 uur naar de informatiemarkt. U kunt binnenlopen wanneer u dat maar wilt. Er zijn verschillende kraampjes van projectontwikkelaars, aannemers en de gemeente. Hier is informatie te vinden over de verschillende projecten in het gebied. U komt er meer te weten over de planning, plannen voor de woningbouw, de autoluwe en groene inrichting van de Spuiboulevard en de Burgemeester de Raadtsingel.

Presentaties

Op twee momenten zijn er korte presentaties: om 13.30 en om 15.00 uur. Ze gaan over de planning van de projecten, de bouw van het Dordthuis en de nieuwe inrichting van de Spuiboulevard en de Burgemeester de Raadtsingel.
Meer informatie over de Spuiboulevard vindt u ook op de pagina www.dordrecht.nl/spuiboulevard.