Het laatste nieuws van de gemeente.

• Nieuwe opvang voor dak- en thuisloze jongeren

• Doorpraten over participatie: doet u (weer) mee?

19 juni 2024

Plannen worden beter als we die samen met inwoners maken. Daarom werken we aan een herkenbare aanpak voor participatie in Dordrecht. En dat doen we samen met Dordtenaren.
    Doet u mee?

• Wegdek Groenmarkt en Wijnstraat wordt opgeruwd

19 juni 2024

Het wegdek is op delen van de Groenmarkt en delen van de Wijnstraat niet ruw genoeg. De gemeente laat dit repareren door het wegdek stroever te maken.

• Entree kant Weizigtpark station Dordrecht tijdelijk gesloten na 22.00 uur

17 juni 2024

Aannemer Hegeman gaat de staalconstructie bouwen van de nieuwe fietsenstalling op station Dordrecht. Die stalling komt aan de kant van het Weizigtpark en deels boven de voetgangerstunnel. De entree aan de kant van het park wordt daarom afgesloten van maandag 1 juli tot en met vrijdag 12 juli 2024. De afsluiting is van 22.00 uur ‘s avonds tot 6.00 uur s ochtends en alleen op doordeweekse dagen.

• Inloopbijeenkomst over plannen Stadswerven-Noord

25 juni 2024

Nieuwsgierig naar de ontwikkelingen op Stadswerven-Noord? Op dinsdag 18 juni is er een informatiemarkt in bioscoop Kinepolis. Je kunt er tussen 18.00 en 21.00 uur vrij binnenlopen.

• Resultaten veiligheidsmonitor 2023

31 mei 2024

Benieuwd hoe de veiligheid in je wijk wordt beleefd? Hoe presteert onze stad op het gebied van sociale overlast of criminaliteit in vergelijking met andere gemeenten? Hoe schatten de Dordtenaren de kans in om slachtoffer te worden van woninginbraken? Of de kans op een ongeval met gevaarlijke stoffen? Lees het in de Veiligheidsmonitor.